PROJEKTOWANIE STOJAKÓW

Zanim powstanie pierwszy prototyp, każdy stojak wymaga projektu. Projektu - który wymaga czasu, przemyśleń, ścierania się idei i pomysłów. To bardzo czasochłonny i żmudny krok w całym procesie. To jednak czas, w którym można bez wielkich kosztów i strat dowolnie modyfikować model i analizować jego różne warianty.

Projektowanie stojaków zaczyna się zazwyczaj od luźnych szkiców. Mają one przedstawić koncepcję, podstawową formę, szkielet i kształt stojaka. To krok na rozważenie materiału, z którego ma zostać wyprodukowany stand. Analizując przeznaczenie i docelową formę graficzną - można wybierać pośród metali, tworzy sztucznych, drewna czy papieru. To także czas na zaprezentowanie idei szaty graficznej: koloru, stylistyki, designu. Można zastosować już istniejące rozwiązania, dopasować się do istniejącej identyfikacji i zachować wizualną spójność marki.

Następnie do akcji wkraczają graficy 3D, którzy korzystając z wyspecjalizowanych aplikacji tworzą wizualizację przestrzenną stojaka. Pozwala to ujrzeć produkt w wersji zbliżonej do ostatecznej. To moment nanoszenia poprawek, przemieszczenia elementów, zmiany ich rozmiaru. Można również przygotować zdjęcia z renderigniem standu, by móc zobaczyć, jak produkt będzie się prezentował w konkretnej, rzeczywistej lokalizacji.

Odpowiednie projektowanie stojaków pozwala naszym klientom oszczędzić koszty i otrzymać stojak reklamowy taki, jaki chcą.

AKTUALNOŚCI

2014-04-18

Życzenia

Niech nadzieja i radość zapukają do Państwa drzwi, A Święta Wielkiej nocy obfitują w miłość i wzajemną życzliwość. Wesołego Alleluja!

Życzy firma MediaLab ...

2013-12-23

Życzenia

Spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w zaciszu domowego ogniska oraz wielu sukcesów w nadchodzącym nowym roku 2013!

Życzy firma MediaLab ...

2013-06-20

Nowe stojaki - nowe realizacje

Nasza oferta została poszerzona o nowe rozwiązania. Prezentujemy najnowsze modele stojaków....

Czytaj całość...

 

www.stojaki-standy.pl

Design: MediaLab