PROJEKTOWANIE STOJAKÓW
Zanim powstanie pierwszy prototyp, każdy stojak wymaga projektu. Projektu - który wymaga czasu, przemyśleń, ścierania się idei i pomysłów. To bardzo czasochłonny i żmudny krok w całym procesie. To jednak czas, w którym można bez wielkich kosztów i strat dowolnie modyfikować model i analizować jego różne warianty.
Projektowanie stojaków zaczyna się zazwyczaj od luźnych szkiców. Mają one przedstawić koncepcję, podstawową formę, szkielet i kształt stojaka. To krok na rozważenie materiału, z którego ma zostać wyprodukowany stand. Analizując przeznaczenie i docelową formę graficzną - można wybierać pośród metali, tworzy sztucznych, drewna czy papieru. To także czas na zaprezentowanie idei szaty graficznej: koloru, stylistyki, designu. Można zastosować już istniejące rozwiązania, dopasować się do istniejącej identyfikacji i zachować wizualną spójność marki.
Następnie do akcji wkraczają graficy 3D, którzy korzystając z wyspecjalizowanych aplikacji tworzą wizualizację przestrzenną stojaka. Pozwala to ujrzeć produkt w wersji zbliżonej do ostatecznej. To moment nanoszenia poprawek, przemieszczenia elementów, zmiany ich rozmiaru. Można również przygotować zdjęcia z renderigniem standu, by móc zobaczyć, jak produkt będzie się prezentował w konkretnej, rzeczywistej lokalizacji.
Odpowiednie projektowanie stojaków pozwala naszym klientom oszczędzić koszty i otrzymać stojak reklamowy taki, jaki chcą.
SZYBKI DOSTĘP DO GALERII STANDY STOJAKI
Kartonowy stojak promocyjny
Stojak PLAK
Stojak stalowy ciezki
Stojak ladowy
Stojak promocyjny
Metalowy stojak
Kosz produktowy